matbord i modernt hus

Reklamation

walk in closet i greige toner med upphängda kläder

Retur og reklamationer fra vores webshop

Defekt produkt

Eventuelle mangler ved produktet/varerne skal altid meddeles via mail til Smedbo webshop hvor du indtaster dit navn, adresse, e-mailadresse, ordrenummer og beskrivelse af fejlen. Vi sender herefter en returfragtseddel for betalt fragt.

Hvis det er muligt, ønsker vi billeddokumentation af skaden for en hurtigere behandling af sagen. Reklamationsretten gælder, uanset om fejlen er synlig eller skjult. Det er dog en betingelse, at fejlen ikke er opstået som følge af forkert brug af produktet. Når produktet er tilbage hos os, afgør vores medarbejdere, om fejlen skyldes et forkert produceret produkt eller udvendige skader, efter at produktet er nået frem til dig. Ved reklamation over et produkt, der er installeret af håndværkere, er det kun produktet, der udskiftes. Installationsomkostninger refunderes ikke. Udskiftning eller reparation af varer medfører ikke forlængelse eller ny garantiperiode.

Mere information kan findes i vores købsbetingelser.

Fortrydelsesret

Du har altid ret til at annullere din ordre inden for 14 dage efter modtagelse af varen(erne). Udfyld den vedlagte returseddel og send den og varerne retur til os. Ved påberåbelse af fortrydelsesretten er du som kunde ansvarlig for returfragten.

Ved køb i butik

Hvis du ønsker at returnere eller klage over et Beslagsboden produkt, som du har købt i en butik hos en af ​​vores forhandlere, skal du altid henvende dig til den butik, hvor du har købt produktet for at bytte eller returnere produktet. Dette gælder også, hvis du har købt produkt fra en forhandlers webshop .
I tilfælde af reklamation tager forhandleren/butikken sagen videre til oss.