• 60 dages åbent køb
  • Hurtig levering
  • 5 års garanti

20% RABAT PÅ SELVKLÆBENDE BADEVÆRELSESTILBEHØR VED KØB OVER 199 KR – INDTAST KODEN SPRING

dörrtrycke i vitt och krom på ljusblå vägg

Hvordan kan jeg reklamere over mit produkt?

Din klage sendes til os her umiddelbart efter opdagelsen af manglen. Husk tydeligt at gøre opmærksom på, hvad problemet med varen er. Du skal også huske at oplyse dit ordrenummer eller fakturanummer samt navn og adresse. Hvis det er muligt, ønsker vi fotodokumentation om skaden for hurtigere håndtering af sagen.  

Husk at varen altid skal være i god emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har ansvaret for pakken/varer op til vores modtagelse. Så behold postkvittering og tracking nummer. Når vi har modtaget og undersøgt varen, vurderer vi, om klagen er berettiget, og købet refunderes via Klarna. 

Hvis produktet viser sig at være forkert produceret, har Beslagsboden ret til at rette op på defekten eller erstatte det defekte produkt med et nyt eller ækvivalent produkt. Hvis du fremsætter en rigtig klage, refunderes du som kunde for eventuelle forsendelsesomkostninger. 

Reklamationsretten og garanti dækker derfor ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. 

Vær opmærksom på at garantien kun gælder selve varen. 

Hvis du ønsker at udøve din garanti, og det viser sig, at fejlen skyldes ekstern skade og derfor ikke er dækket af garantien, er du ansvarlig for eventuelle håndteringsomkostninger. 

Bemærk 

  • Når et produkt installeres af en håndværker, udskiftes kun varen. Installationsomkostninger refunderes ikke. 
  • Vi modtager ikke pakker sendt COD eller lignende. 
  • Udskiftning eller reparation af varer betyder ikke en forlængelse eller en ny garantiperiode.