FAQ
Her er nogle af de hyppigst stillede spørgsmål, som vi får. Hvis du ikke kan finde det svar, du leder efter, er du altid velkommen til at kontakte os.
-
Hvor tilføjer jeg min rabatkode?
Din kode kan tilføjes i det første trin i kassen, hvor du ser en oversigt over din indkøbsvogn. Under oplysningerne om prisen er der et felt, hvor der står “har du en rabatkode?” Indtast rabatkoden i feltet, der foldes ud, når du klikker på pilen eller spørgsmålet. Rabatten vil blive trukket fra prisen, når du […]
-
Hvordan kan jeg reklamere over mit produkt?
Din klage sendes til os her umiddelbart efter opdagelsen af manglen. Husk tydeligt at gøre opmærksom på, hvad problemet med varen er. Du skal også huske at oplyse dit ordrenummer eller fakturanummer samt navn og adresse. Hvis det er muligt, ønsker vi fotodokumentation om skaden for hurtigere håndtering af sagen. Husk at varen altid skal […]
-
Hvor lang er produktets garanti?
Hos Beslagsboden har du 5 års garanti på vores produkter. Garantien gælder fra den dato, hvor du har modtaget produktet.
-
Hvordan foregår en returnering?
Hvis du vælger at benytte din fortrydelsesret og returnere din ordre, vil det fulde beløb blive refunderet minus omkostningerne til forsendelse og returnering. Dette gælder uanset om du har modtaget gratis fragt, da du bestilte dine varer. Sådan gør du: Placér produktet/produkterne i den originale emballage og sørg for god emballering. Du returnerer med det […]
-
Hvor lang er returretten?
Du har altid ret til at fortryde din bestilling inden for 60 dage, uden at skulle angive en grund. Fortrydelsesfristen starter fra den dag, du modtog den sidste vare i din bestilling. For at benytte fortrydelsesretten skal varen være ubrugt og i samme stand som ved modtagelsen. Du har dog ret til forsigtigt at åbne […]
-
Hvilke betalingsmetoder er der?
Beslagsboden.dk tilbyder sikker betaling med Klarna Checkout. Du kan læse om Klarnas vilkår her
-
Hvordan køber jeg fra Beslagsboden?
Når du er klar til at bestille, skal du klikke på “Køb og gå til betaling” (eller tilsvarende), hvor du indtaster dit navn, adresse, e-mail, telefonnummer og betalingsmetode fra Klarna. Du kan ændre indholdet af indkøbskurven lige indtil du bekræfter dit køb ved at klikke på knappen “Bestil og betaling”. Når du har fuldført din […]
-
Hvor lang er leveringstiden?
Normal behandlingstid for ordrer er 1-3 arbejdsdage. Afhængigt af leveringsmetoden får du en estimeret leveringstid i kassen. Efter vores ordrebehandling følger leveringstiden fra den leverandør, du har valgt. Du vil modtage en email og/eller et tekstbesked, så du kan følge din levering. Vi tager forbehold for, at vores leveringstider kan være længere i højsæsonen og […]
-
Hvordan leveres min bestilling?
Beslagsboden leverer til alle hjemmeadresser inden for Danmark. Nedenfor kan du læse mere om de leveringsmuligheder, vi tilbyder. Tilgængelige leveringsmuligheder for din ordre afhænger blandt andet af, hvilket postnummer du angiver, forventet leveringstid og pakkestørrelse. INSTABOX EXPRESS: Ekspressfragt til opbevaringsskabe Hvis du vælger Instabox, bliver din pakke leveret til et opbevaringsskab. Når din ordre er […]
-
Købs- og leveringsbetingelser
Salg på beslagsboden.dk sker kun til privatpersoner med en leveringsadresse i Danmark, dog excl. Færøerne og Grønland. Du skal være fyldt 18 år for at handle på websitet. Du skal læse betingelserne omhyggeligt igennem inden brug af websitet. Ved at bruge dette website accepterer du samtidig vores handelsbetingelser samt brug af cookies. Priser Alle priser […]
-
Montering
Hur får man bort den självhäftande 3M tejpen?
Brug en spatel og løft forsigtigt produktet fra væggen. Tape rester kan ‘gnides’ af med fingeren. Vi anbefaler ikke at placere produkter med 3M tape på badeværelsestapet/væg tæppe, microcement eller porøs natursten, da det er svært at vide, hvor meget blødgører der er i materialet, og hvor fedtet overfladen er. 3M sidder sikkert på fedtfrie, […]